Honda GL1800 Trikes

Image
Това е трик версията на Honda Goldwing 1800, една от най-добрите туристически обиколки наоколо. Трайк означава, че никога не трябва да се навеждате в завой или да поставяте крака на тротоара, когато спирате на светлина, но все пак получавате тръпката на открито от карането на мотоциклет. Този конкретен мотоциклет има много мощност и няколко приятни, удобни срещи, за да ви позволи да се насладите на вятъра в лицето си в комфорт и лукс. Това е страхотен мотор за релаксиращо пътуване на дълги разстояния. Спецификации и функции Honda GL1800 Goldwing Trike разполага с 632-цилиндров двигател с течно охлаждане, 1832 кубика, който има много удари и е повече от достатъчен за преместване на 892 фунта на велосипеда при спиращи дъха скорости. Удобната седалка и регулируемото предно стъкло ви гарантират, че ще останете щастливи, доколкото ще ви отведе 6,6-литровият резервоар за гориво, а 6,75 кубически фута пространство в багажника ви позволява да вземете много със себе си по време на пътуването си. История Трайковете са около толкова дълго, колкото мотоциклетите. Някои хора ги предпочитат заради простата сигурност и сигурност при наличието на балансирана рамка, тъй като опасението от разливи изчезва с добавянето на трета точка на контакт със земята. Honda Trike е популярен избор, откакто установи новата тенденция в туристическите велосипеди с представянето му през 1975 г. Велосипед или мотоциклет, серията има богата 30-годишна история като отличен туристически мотоциклет. Всички Trikes, които Southwest Trikes продава, са конверсии от съществуващи мотоциклети. Комплектите, които използват, са от Motor Trike и те могат да конвертират вашия Harley или мотоциклет Honda (или те предлагат такъв от Honda вече изграден). Всички комплекти Motor Trike са произведени като се използва въздушно окачване (в очакване на патент) като стандартно оборудване. Те предлагат истинско окачване - позволявайки на амортисьорите да правят това, за което са проектирани - за да намалят внезапното и бързо движение. Продуктът е уникален с това, че качеството на возене и характеристиките на управление разделят разликата между традиционния дизайн на здрава ос и предлаганите днес независими задни окачвания. Не знаех, че има толкова голям интерес към Trikes, докато не се срещнах с Джим, Дон и Кати от Southwest Trikes. Едно нещо, което забелязах, е, че тези преобразувания на Trike са наистина атрактивно изглеждащи пакети. Освен това има множество причини за популярността. Някои хора не обичат да държат онова голямо златно крило на Honda с пръсти или да имат хендикап, който им пречи да го направят. Освен това нараства броят на хората, които просто искат лукса да имат три колела за обиколка. Започнете да се оглеждате и ще видите все повече от тях да населяват магистралите и улиците във вашия квартал. Пътуването Миналия месец трябваше да карам нова Honda Gold Wing. Бях много впечатлен от мотоциклета. Единственото нещо, което не ми хареса в Honda, беше височината на седалката. Това е голям мотоциклет и тежи около 800 паунда. Единственият път, когато това беше притеснение, беше при паркиране или спиране на светлина. Бедните ми пръсти биха искали масаж в края на деня. Не с Trike. След като се качите, никога повече не трябва да слагате крака. Дори да не го подкрепя. Всички мотоциклети на Honda Gold Wing осигуряват заден ход. Колко хубаво. Разбирам, че те предлагат и реверс на някои от Harley’s, които конвертират. Както и да е, след като тръгнах през паркинга, прегазих вдлъбнат капак на канализацията. Какво странно чувство е да наклоните мотора, без да се налага да коригирате наклона. Просто продължавате направо, без да се замисляте.


След като зави по пътя Cave Creek, моторът се почувства страхотно. Забелязах и бях предупреден, че когато завиете, трябва да позволите широкия заден край. Когато завих зад ъгъла, забелязах, че вътрешната гума се доближава до бордюра. Ездата по Кейв Крийк беше взрив. Просто седнете там и се наслаждавайте на пътуването. Trike се движи по пътя като по релси. Прав и стабилен, само от време на време потъващ в плащането, за да ви напомня, че не сте на мотоциклет, докато наблюдавате кормилото. Спирането на стопове и паркирането не може да бъде по-лесно. Можете да седнете там с пълен комфорт. Не се притеснявайте да поставите един или два фута надолу, за да задържите пътуването си. Чувствате се като мисъл, че имате повече време и можете да се оглеждате повече. Сега с Honda Gold Wing имате повече възможности, отколкото повечето хора имат в колата. Това е чудесно време да се забъркате с радиото или седалката или да се захванете с по-топъл захват. Или, ако имате GPS, можете да си играете с него и да не ви безпокоят, като вдигнете велосипеда си. Единственото нещо, което не ми хареса в Trike, беше, че установих, че докато завивате в града, трябва да упражнявате доста голям натиск върху кормилото, за да правите резки завои. Ще се обърне, няма проблем, но съпротивлението е забележимо. Казаха ми, че Златното крило е единственият Trike, който прави това и те имат лек за това. Ако разровите малко предния край (със съществуващ комплект) трикът се завърта, сякаш има сервоуправление. На този Trike бих препоръчал комплекта. Пътуването към 101 беше страхотно удоволствие. Този триколесен се движи по рампата по страхотен клип. Той не е толкова бърз, колкото мотоциклетът Honda Gold Wing, но работи доста силно. Отново е солидна и удобна. Можете да кажете, че под вас има диференциал, но това не е разсейване. На 101 Trike ви дава страхотно усещане за стабилност. Ако сте склонни да се оглеждате наоколо, не се лутате из лентата си, както понякога правите с мотоциклет. На магистралата тя се движи надолу по пътя направо като стрела и промяната на лентата е бриз. Този Trike е толкова удобен, колкото и седенето на диван. Но все още имате вятър в лицето и рева на шестцилиндровия Honda, който ви тласка по тази конкретна пътека. Обобщение Забавна машина със сигурност и наистина страхотно изглеждаща. Ако някога сте искали Trike, не е нужно да се отказвате от пътуването си. Те могат да конвертират вашия мотоциклет, при условие че е Harley или Honda. Нямах никакво усещане, че някога ще има проблем с излизащото вътрешно колело. Наистина ще трябва да работите, за да го извадите от земята. Този Trike ъгли като котка. Друго нещо, което е страхотно при това пътуване, е, че ще осигури нов пазар за някои хора, които не могат да карат конвенционален мотоциклет. Както се казва, това е един и същ вятър и повече хора могат да се наслаждават на мотоциклета, толкова по-добре. Между другото, вие се нуждаете от лиценз за мотоциклет, за да работите с тези Trikes.