Honda GL1200

Image
GL1200 пристигна за 1984 моделна година и продължи тенденцията, зададена от неговия предшественик. Състезание от Venture на Yamaha (което много списания за мотоциклети в сравнение със Goldwing) без съмнение ускори развитието на наследника на GL1100 и GL1200 беше отговорът на Honda. Имаше несправедливия стандарт, облечената междущатска и върха на гамата Aspencade, която имаше аудиосистема тип 3. Нова, по-твърда рамка с големи подобрения, по-голяма и по-отзивчива 1182 кубикова версия на двигателя с плоски четири с торбички, по-голям въртящ момент и хидравлични регулатори на клапаните, по-добро окачване и управление бяха основните атракции на новия Goldwing. Хидравличният съединител беше още един първи за Goldwing. Изнесени напред от предишната Aspencade бяха още по-добрите контроли за въздушното окачване и свързаните спирачки, а новата Aspencade имаше по-усъвършенствана аудио система и подобрено LCD табло. Предното колело беше доста необичайно малко (за толкова голяма машина) 16 "и това даде на волана много леко и бързо усещане. Оформянето на пластмасите беше по-агресивно от GL1100, обтекателя, багажника, панелите и светлините всички имаше по-квадратен груб вид, който беше очевиден за много мотоциклети и автомобили за известно време през осемдесетте години. Плавните линии на предишния модел не бяха толкова фини на GL1200, но интеграцията на багажа беше много по-добра сега, защото имаше по-малко пропуски и пространства между панелите и много по-ефективно използване на наличното пространство за съхранение. Четири 32-милиметрови карбуратора с CV успяха да дадат по-добра реакция с леко усещане, без да са необходими акселераторни помпи. GL1200 беше първият Goldwing, който се отдалечи от общия подход на Honda за "части за боклук" и повечето части, монтирани на GL1200, бяха уникални за тази машина и не бяха монтирани на други мотоциклети на Honda. Хондалин може да ви снабди с CB радио и други фризери, считани за съществени от много собственици на новата машина. Доставчиците на резервни части имаха полеви дни, навсякъде се появиха малки индустрии, които да се хранят с навика, а огромната гама от хромирани екстри, облегалки, светлини и др. 1985 г. Хонда отпада стандартния несправедлив Goldwing. След въвеждането на GL1100 Interstate продажбите на нечестните версии драстично спаднаха и въпреки предсказуемото хленчене и вой на протести от страна на доставчиците на обтекатели и багажи, това беше началото на ерата, когато счетоводителите наистина имаха голяма дума в маркетинговата политика, така че Стандартът бе безцеремонно заложен от Honda. Наред с Interstate и Aspencade, Honda представи GL1200LTD само за тази година. LTD имаше компютърно впръскване на гориво, автоматично нивелиране на задното окачване и сложен пътен компютър. Впръскването на гориво, макар и не съвсем без грешки в реалния свят, трансформира GL1200 в истинско животно, което кара моделите на карбураторите да изглеждат бавни в сравнение. LTD се предлагаше само в двуцветно златисто / кафяво. От 1985 г. капацитетът на алтернатора GL1200 е увеличен (макар и все още недостатъчен, за да се погрижи за всички допълнителни светлини, които собствениците обикновено монтират) и бобините за вдигане на запалването са монтирани отпред на двигателя вместо отзад. Променена горна предавка, направена за по-плавно пътуване отгоре и обтекателят имаше по-добра вентилация. През 1986 г. се наблюдават основно козметични промени в междущатската и Aspencade, LTD е заменена от SE-i, която се предлага само в Pearl White и има малко над LTD, с изключение на Dolby шумопотискане на аудиосистемата Panasonic Type 3 (Aspencade получи същата аудио обработка), подобрен алтернатор от 500 вата, малко по-добра седалка (която също беше монтирана на междущатската и Aspencade) и различни значки. SE-i се бе увеличил до над 770lbs. Много хора, закупили уж уникалния LTD през предходната година, се почувстваха измамени от това, което приличаше на друго LTD във формата на SE-i в различен цвят, като общото усещане беше, че Honda просто спечели пари през тази година. Значка Aspencade на дисагите на SE-i не се получи много добре при купувачите, които искаха техният уникален Goldwing да се различава от "по-малките" модели. Моделите на карбураторите се върнаха на 30-милиметрови автобиографии с ускорителни помпи, въпреки че това не направи малко забележима разлика в опита на каране. Последната година на производство на GL1200 беше 1987 г. и нямаше много промени. Несъмнено Honda спестяваше голямата изненада за следващата година, въпреки че вярващите в Goldwing очакваха слуховете за „Super Goldwing“ за настоящата моделна година. SE-i беше изчезнал и Interstate и Aspencade получиха много по-плюшено седло, най-доброто от всички Goldwing досега. Aspencade вече имаше круиз контрол и огледало на багажника като стандарт, а долният капак (капакът на масления филтър, както го нарече Honda) и страничните отвори, които се виждаха на SE-i, вече бяха монтирани на Aspencade. Цветно съчетани ездачи с крака акцент