Мотоциклети

GoldWing GL1800 2020

Image

Новият GL1800 Gold Wing е олекотен с до 48kg (в зависимост от версията) спрямо предишния модел.  Двигателят и рамата са разработвани заедно, и осигуряват перфектна позиция на ездача въпреки намалените габарити на мотоциклета. Алуминиевата рама обхваща предната вилка, позволявайки двигателя да бъде изнесен напред, и предното колело да може да се движи нагоре/надолу във верикална равнина. Всичко това осигурява перфектен контрол и стабилност. Окачването се регулира по електронен път.

GoldWing GL 1800 Trikes

Image
Това е трик версията на Honda Goldwing 1800, една от най-добрите туристически обиколки наоколо. Трайк означава, че никога не трябва да се навеждате в завой или да поставяте крака на тротоара, когато спирате на светлина, но все пак получавате тръпката на открито от карането на мотоциклет. Този конкретен мотоциклет има много мощност и няколко приятни, удобни срещи, за да ви позволи да се насладите на вятъра в лицето си в комфорт и лукс. Това е страхотен мотор за релаксиращо пътуване на дълги разстояния.

GoldWing GL 1800

Image
GL1800 беше най-накрая обявен за моделната 2001 година. Официалното разкриване беше направено през предходния август и в епоха, в която хората можеха да скрият малки камери с размер на бутон върху своя човек, чудо е как Honda успя да запази в тайна снимките на новия Goldwing толкова дълго. Honda наистина трябва да бъде натоварена с националната сигурност в Япония! Те успяха да запазят нещата до последната минута. Honda отново успя да преработи напълно Goldwing от основата.

GoldWing GL 1500

Image
След фалстарт през предходната година, дългоочакваният GL1500 най-накрая достигна до публиката за моделната 1988 година. Това, разбира се, беше основен нов модел и напълно преработен от нулата. GL1500 вече имаше копринено гладък плосък шестцилиндров двигател с 1520 кубика и задна предавка, истинска новина за туристически мотоциклети в онези дни. Това беше първият масово произвеждан шестцилиндров мотоциклет, който има задна предавка и беше по-съобразен с намеренията на 1470-кубиковия прототип M1 на Honda от 1972 г.

GoldWing GL 1200

Image
GL1200 пристигна за 1984 моделна година и продължи тенденцията, зададена от неговия предшественик. Състезание от Venture на Yamaha (което много списания за мотоциклети в сравнение със Goldwing) без съмнение ускори развитието на наследника на GL1100 и GL1200 беше отговорът на Honda. Имаше несправедливия стандарт, облечената междущатска и върха на гамата Aspencade, която имаше аудиосистема тип 3. Нова, по-твърда рамка с големи подобрения, по-голяма и по-отзивчива 1182 кубикова версия на двигателя с плоски четири с торбички, по-голям въртящ момент и хидравлични регулатори на клапаните, по-добро окачване и управление бяха основните атракции на новия Goldwing.

Honda Goldwing GL1100

Image
GL1100 беше обявен за 1980 моделна година и този път Honda го направи правилно. Това беше първият по рода си японски мотоциклет, който се спусна от производствената линия, напълно оборудван като подходящ туристически мотоциклет. Пълен обтекател, багажник и панели на модела Interstate (неподправеният модел се наричаше стандарт GL1100), всички в момент, когато инжекционното формоване за пластмасови мотоциклети беше в ранните дни и за кредит на Honda, качеството, монтажа и финала на нещата беше първокласен. Новата рамка беше втвърдена значително, за да се справи с излишното мушкане и не без същественото допълнително тегло на Междудържавната.

GoldWing GL 1000

Image
Мотоциклетът Honda Goldwing за пръв път видя бял свят на изложението за мотоциклети в Кьолн през октомври 1974 г. като боксер четирицилиндров, 999 кубика GL1000 Gold Wing и беше пуснат на пазара през 1975 г. за моделната година.
Въпреки че тази първоначална версия на известния сега Goldwing в крайна сметка се смяташе за успешна (в края на краищата това беше раждането на легенда), мястото в света на мотоциклетизма не беше изцяло излято в камък в началото.